Hoe schrijf ik me in als organisatie?
Ben je geïnteresseerd om één of meerdere van onze opleidingen te volgen met je medewerkers/collega’s? Volg dan zeker deze step-by-step handleiding. We adviseren dat er één contactpersoon is die het account op onze website beheert.
Kies je opleiding
Allereerst dien je een opleiding te kiezen uit ons uitgebreid aanbod. Een volledig overzicht van al onze opleidingen vind je hier.
Vul je gegevens in
Wanneer je een opleiding hebt gekozen, word je doorverwezen naar dit scherm.
Geef nu het e-mailadres in waarmee je de inschrijvingen wilt uitvoeren. Dit wordt meteen het e-mailadres waarmee je later op je account kan inloggen. Vul je persoonsgegevens aan en duid bij ‘Order gegevens’ dat je een organisatie bent. Vul de naam van de organisatie in en indien van toepassing ook een btw nummer. Klik vervolgens op ‘Ga naar Cursistgegevens’.
In het volgende tabblad kan je de gegevens van de cursist(en) ingeven. Er kunnen verschillende cursisten voor eenzelfde opleiding binnen één order worden toegevoegd. Klik hiervoor op ‘Nieuwe cursist toevoegen’. (Te herhalen voor het gewenste aantal cursisten dat u wenst in te schrijven.)
De cursistgegevens aangeduid met een rode asterisk zijn verplicht. In verband met het ontvangen van accreditatie voor de cursist wordt het RIZIV nummer van de cursist ook best meteen ingevuld.
Ga tenslotte naar ‘Ga naar Betaling en bevestiging’ en werk dan de laatste stap nog af.
Betaling en bevestiging
In deze laatste stap dien je enkel nog de ‘betaalmethode’ en de ‘betaling’ te selecteren.
Ook de factuurgegevens dienen ingegeven te worden. Eventuele opmerkingen kan je hier ook nog kwijt.
Vink het vakje in verband met de Algemene Voorwaarden/Privacyverklaring nog aan en dan ben je klaar om op ‘Inschrijving verzenden’ te drukken.
Met deze procedure in de hand zou alles vlot moeten verlopen. Heb je toch nog vragen of ervaart u ergens een probleem, aarzel dan niet om me te contacteren.