Planning
Inhoud
“Het fundament van succesvolle praktijkmarketing in 1 dag.”
Tijdens de Practice Marketing Day leg je de basis van hoe je op een succesvolle manier de bekendheid (en dus ook de aantrek) van je praktijk verhoogt. Je leert er waarom het cruciaal is voor elke succesvolle praktijk om zichzelf te ‘vermarkten’ en hoe je een ijzersterk verhaal smeedt dat de juiste patiënten (en misschien wel nieuwe medewerkers) magnetiseert om voor jou te kiezen. Maar we gaan veel verder dan dat. Marketing zorgt er ook voor dat je patiënten en je netwerk verbonden blijven met jouw praktijk en daarmee zorgt marketing ook voor een betere verbinding tussen beide partijen. Een langere en meer succesvolle samenwerking. We rekenen af met de grootste foute veronderstellingen over marketing zodat je met een klare kijk de basis kan leggen voor je actieplan. Je krijgt een antwoord op vragen zoals:
- Mag ik reclame maken?
- Hoe maak ik keuzes? Wat doe ik wel en wat niet?
- Hoe kneed ik een unieke positie voor mijn praktijk? Hoe verspreid ik mijn verhaal?
- Welke middelen & tools moet ik inzetten om de hedendaagse patiënt te bereiken?
- Hoe doe ik aan marketing met weinig of geen marketingbudget?
- Hoe blijf ik onder de aandacht van mijn patiënten & netwerk?
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn marketingacties op elkaar afgestemd zijn?
Practice Marketing Day inspireert je, maar reikt eveneens krachtige handvaten aan om vanaf morgen je marketing stevig onder handen te nemen. Je leert datgene wat 90% van jouw collega’s (nog) niet toepast. Hoe je een uniek verhaal bouwt en hoe je dat uitdraagt over de verschillende moderne marketingtools die je vandaag kan inzetten om je praktijk te boosten naar het volgende niveau.
Leerdoelen
- Je ontdekt de belangen van je ideale patiënt en leert hoe je daar op een correcte manier jouw diensten aan kan linken
- Je maakt jezelf een correct verwachtingsbeeld eigen zodat je goed kan inschatten welk effect bepaalde acties hebben
- Je leert hoe je een uniek verhaal maakt van jouw passie en de waarde van je praktijk
- Je krijgt praktische tips mee om meer succesvol om te gaan met de belangrijkste moderne marketingtools
- Je leert wat je zelf in handen kan nemen en wat je moet ‘laten doen’, en hoe je dat laatste op een succesvolle manier kan uitbesteden
- Je ontdekt dat je aan marketing kan doen met 0 euro marketingbudget
- Je leert hoe je blijvend waarde biedt aan je patiënten, maar ook aan je netwerk.
Docent
Doelgroep
Kinesitherapeuten en andere (para)medici
Prijs
350€ excl btw, 30% korting indien betaling met KMO-Portefeuille (bij uw aanvraag dient u te opteren voor het thema 'bedrijfsstrategie')
Inbegrepen
Syllabus, lunch en koffiepauzes.