Planning
Inhoud
De tijd is rijp voor een allereerste Mastermind Alumni Day! Speciaal voor alle deelnemers die het traject van de Mastermind 'Master Your Practice' hebben doorlopen staken we een waardevolle terugkomdag in elkaar die als doel heeft om jullie te blijven inspireren en scherp te houden. Het is een workshop van een volledige dag geworden, aanvullend op en complementair aan het succesvolle Mastermind traject.
Ook voor deze Mastermind Alumni Day opteren we voor het gezellige Swanenberg en hebben we uiteraard een dinsdag uitgekozen!
Ontdek snel het programma en graag tot binnenkort!
WORKSHOP 1 - Suzan Myngheer (voormiddag)
Jouw praktijk, nu nog efficiënter!
Inefficiënte processen en procedures vormen in veel gevallen een bron van frustratie en een belemmering voor de gehele werking van je praktijk. Hoge werkdruk, het gevoel van handen tekort te komen, lange wachttijden, vertraagde behandelingen, administratieve rompslomp en te weinig vrije tijd zijn slechts enkele van de pijnpunten die de efficiëntie en kwaliteit van de zorg beïnvloeden.
Deze workshop richt zich op het introduceren en implementeren van de principes van procesoptimalisatie in de kinepraktijk. Hiervoor baseren we ons op gekend concepten zoals Lean Management, Lean Six Sigma, 5S, Kanban, etc. Je krijgt een overzicht van de basisprincipes van procesoptimalisatie en de voordelen ervan voor jouw praktijk. Naast de nodige background zal je concrete tools en strategieën leren om de efficiëntie in je eigen praktijk te optimaliseren en om actieplannen te ontwikkelen voor continue verbetering.
WORKSHOP 2
Social selling made easy - Céline Malyster (namiddag)
Je hebt ongetwijfeld gouden handen, maar heb je de finesses van branding in de vingers? ‘Branding?’, denk je nu. Weten waar jouw praktijk (m.a.w. jouw merk) voor staat, is de eerste stap. Tijdens onze sessie kijken we kritisch naar je merkpositionering en wat jou bijzonder maakt. Zodra je weet wat je identiteit is, kunnen we dat omzetten in een herkenbaar en aantrekkelijk merk.
De volgende stap is vervolgens bepalen hoe je je merk onder de aandacht brengt. Daar schuiven we social selling naar voor. Nu nog een vaag begrip, na de sessie weet je er alles over. Wat je nu alvast mag onthouden, is dat jouw social selling strategie je de handvaten geeft om te weten welke content je brengt, op welke kanalen en met welk doel. Hoe je dat structureert zodat het niet enkel bij een plan blijft, maar het haalbaar is in de uitvoering, dat is het derde luik.
Na deze workshop ‘Social Selling made easy’ kun je in geval niet beweren dat je geen idee hebt hoe je eraan begint. Alles ligt in jouw handen.
Docent
Doelgroep
voormalige deelnemers traject Mastermind 'Master Your Practice'
Prijs
390€ excl. btw, 30% korting indien betaling met KMO-Portefeuille (bij uw aanvraag dient u te opteren voor het thema 'bedrijfsstrategie')
Inbegrepen
Een warm onthaal door Stijn en Robbie, een blij weerzien van de andere MM-ers, syllabus, lekkere Swanenberg-lunch, gezellige koffiepauzes en uiteraard een stukje taart in de namiddag!